Uppdatering

Hej kära vänner!

Här kommer lite uppdatering från mig. Sitter ännu en fredagskväll med att skriva uppsats... eller, har inte skrivit en rad än, men jag ska! Efter att jag skrivit i bloggen...

Nästa vecka är det seminarium om en fältstudieuppgift, tenta och uppsats som gäller, jag längtar ;) Tänkte därför att det vore bra om jag kom igång med uppsatsen nu ikväll eftersom jag ska till David imorrn och det är alltid svårt att skriva borta. Lättare att räkna inför tentan när jag är hos honom, för en plugghelg lär det bli. På måndag ska vi dock försöka ansöka om visum, för som de flesta vet ska jag ha min nästa praktik i Thailand... och David ska med! Nu är till och med biljetterna köpta, hurra!

Den 17april drar vi alltså till Thailand för att vara där till 22maj. Det är mycket att göra på en praktik, men vi har ju helgerna då vi kan utforska landet lite. Ska bli roligt!

Inser att många helger framöver är uppbokade. Den här helgen blir det som sagt var Göteborg, nästa helg ska jag hem för att gå på mustaschkalas, det ni! Helgen efter det är jag förhoppningsvis i Jönköping, sen är det påsk och då är det bara två veckor kvar till thailand. Galet!

Nej, nu ska jag väl sätta igång med uppsatsen.

Ha en underbar helg!

Kommentarer
Postat av: Ulrika Hellemar

Vad kul det låter med Thailand! Hoppas att ni hinner mysa lite emellanåt också :)

Hörde att du ska vara hos oss i sommer - toppenkul! Skönt med nån som är van och kan! Du är en klippa Elin :)

2010-03-13 @ 11:48:36
URL: http://ulrikahellemar.wordpress.com
Postat av: Elin

Jaa, jag kommer i sommar igen! :) Ska bli roligt, trivs bra hos er =)

2010-03-16 @ 20:05:57
URL: http://eerdal.blogg.se/
Postat av: Linda

Vad roligt att göra praktik i Thailand, hade jag oxå satsat på om jag pluggat fortfarande. Hoppas det är bra med dej annars, de va länge sen man såg dej :) Ha de fint!

2010-03-16 @ 21:58:44
URL: http://frokenlindas.blogg.se/
Postat av: Elin

Linda: Jaa, det ska bli roligt... men lite nervöst. Men så är det ju inför alla VFU-perioder tycker jag =)

Var länge sen ja... tråkigt, hoppas vi ses snart. Kram!

2010-03-24 @ 18:11:29
URL: http://eerdal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0