Jönköping

Nu är jag tillbaka i Jönköping igen och ska försöka mig på att skriva här ibland. Har varit hemma i Källby i hela tre veckor! Fast med en sväng i Göteborg också. Firade jul hemma med familjen, mysigt! Har även träffat kompisar hemma; åkt pulka, ätit fondue, spelat spel. Kul! Tycker om mina vänner, de som är hemma, de i jönköping och de som är utspridda över landet!

Nyår firades i Göteborg med David och kompisar där. Middag, spel och fyrverkerier :) Trevligt.

Visst är det underbart med en vit vinter? Jag och Manne provade på skidspåret uppe på kinnekulle en dag. Var jobbigt men ändå skönt. Spåret gick dock upp-ner, upp-ner, upp-ner... Lånade mammas skidor och pjäxor, tyvärr fick jag två stora skavsår. Gjorde lite ont, men nu är de läkta!

Nu är jag som sagt tillbaka i Jkpg igen. Bara två veckor kvar på den här kursen, sen börjar min mattekurs.
Och idag är det den 11 januari... tiden går fort!

Blev ett lite hastigt inlägg detta, mer kommer förhoppningsvis senare.

Kram på er!


Kommentarer
Postat av: emi

Åh! Både skidor och pulka!! Just nu är jag sååå sugen på att åka långfärdsskridskor...

2010-01-11 @ 13:48:25
URL: http://emi-n.blogspot.com
Postat av: Elin

David vill också åka långfärdsskridskor! Du får ringa honom =)

2010-01-11 @ 15:00:10
URL: http://eerdal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0