Bombnedslag

Just nu ser det ut som ett bombnedslag i min lägenhet, och jag överdriver inte. Varför? Jo, storstädning stod på schemat för dagen. Storstädning för min del innebär att riva ut alla tidningar och papper på skrivbordet för att sorteras (eller slängas) rensa lådor, bokhyllan, garderob etc. Just nu ligger det mesta på golvet... så ja, bombnedslag är ordet.

Annars så följer jag idag Vasaloppet (öppna spåret) via sms, kul att få veta lite var de befinner sig. När jag städat klart och gått bort med gamla tidningar till pappersinsamlingen måste jag börja planera lite inför min praktik. Ska förbereda ett projekt i svenska, blir spännande. Sen borde jag även börja packa... men då jag inte har någon resväska än får jag nog vänta en stund med det :)

Nepp, åter till städningen!
Hoppas ni alla har en bra söndag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0