C-uppsats

Nu så har vi skrivit på c-uppsatsen ett tag... går sakta, sakta... men framåt iallafall. Idag har vi varit ute och intervjuat tre lärare. Känns bra att vi kommit igång med det!
Önskar bara att jag vore mer motiverad till att skriva... avskyr detta med c-uppsats och längtar verkligen tills det är över. Vill ha sommarlov NU! =) Apropå sommarlov så ska jag jobba fyra veckor, vilket innebär att jag är ledig större delen av lovet! Känns rätt skönt faktiskt, att få vara ledig och vila upp mig. Träffa kompisar, vara med David, åka ut på sjön (ingår visserligen i "träffa kompisar"), planera bröllop (inte mitt eget, oroa er inte), bara ta det lugnt, kanske hälsa på Carro på Öland? Vem vet vad som händer... ser framemot sommaren helt enkelt =)

Helgen som var tillbringades först i Källby/Lidköping och sedan i Göteborg. I fredagskväll hade jag en lugn hemmakväll med mamma och pappa, skönt, sånt behövs ibland! Lördagen innebar bröllopsplanering innan jag begav mig till David. Hade en bra helg :) På söndagen var vi på en mysig gudstjänst med mycket sång och barn som gjorde påskdrama. Bra! Var även med David och Daniel och klättrade på eftermiddagen, måste erkänna att jag tycker det är lite läskigt... men upp kom jag iaf, och det är roligt samtidigt som det är läskigt :)

Nej, det här var inget spännande inlägg... Kanske lika bra att sätta igång med pluggandet! Ge mig lite motivation någon!!

Kommentarer
Postat av: Carro

Så du menade allvar med att kanske hälsa på mig på Öland?! Ojojoj vad glad jag skulle bli! =D

2009-04-21 @ 22:35:32
URL: http://litencarro.bilddagboken.se
Postat av: Elin

Jupp, jag funderar på det iaf... skulle vara roligt tycker jag! :)

2009-04-27 @ 17:07:41
URL: http://eerdal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0