Mitt liv i en resväska

Nu börjar min flackande vecka... Eller, egentligen började den redan i lördags. Då var jag nämligen på födelsedagsmiddag/kalas hos Maria i Skövde (mycket trevligt). Tog tåget från Jönköping - Skövde på lördagseftermiddagen. Sedan på natten gick det en bil till Källby, så jag passade på att åka hem eftersom jag då kunde träffa Daniel som är tillfälligt hemma från Schweiz. Nu befinner jag mig hemhemma, alltså i Källby. Om drygt en timme ska jag dock åka tillbaka till Jönköping. Imorgon är det tenta som gäller, för att sedan åka hemhem igen. På onsdagförmiddag ska vi åka upp till Filipstad. Efter mormors begravning på torsdag måste jag tillbaka till Jönköping för att på fredagen kunna vara med på en obligatorisk miljökonferens.

På lördag är det dessutom hajk plus lite annat som gäller, får se hur mkt jag tänker vara med på...

Kommentarer
Postat av: Sara

Nu har jag addat dig i favorit-listan:)



Kram Sara

2008-10-07 @ 15:42:26
Postat av: Linda

Men de är för att jag älskar schlager :) De blir schlagerkväll här hos mej 6 lördagar på rad i januari/februari så välkommen när du kan :D Ha en god fortsättning på veckan!! Kram

2008-10-14 @ 21:57:55
URL: http://lindaijonkoping.blogg.se/
Postat av: Elin

sara: jaaa ;) Kram!



Linda: ja, jag vet att du älskar schlager :) det är det som är så härligt! Kram!

2008-10-17 @ 23:40:39
URL: http://eerdal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0