Menlöst inlägg

Nu var det ett tag sen jag skrev... så tar tag i detta o skriver lite, även om det inte blir så meningsfullt :)

Sitter just nu i myskläder och lyssnar på Michael W. Smith. Tänker alltid på SVF när jag lyssnar på honom, nostalgi... saknar bibelterminen! (o de andra på skolan också, självklart). Men alltså, bibelskola... det var tider det =) Gemenskapen i klassen, maten och fikat, alla människor! och inte minst min kära kombo... saknar henne!
Folkhögskolor är något speciellt, o jag har hunnit med två. Inte illa va?

Har som ni kanske förstår en lugn hemmakväll, behövdes verkligen! Har knappt orkat med mitt liv det senaste, känns som att det har varit allmänt mycket. Med begravningen, skolan och fritiden.
Begravningen ja. Den var fin, jättefin. Men oj vad jobbigt det var, och vilket enormt tomrum mormor lämnat efter sig. Saknar henne så mkt. Men jag har iallafall min tro att hon har det bra nu, och att vi kommer ses igen. Och morfar finns ju kvar hos oss, han betyder mycket.

Är lite allmänt trött på skolan just nu, och det blir inte bättre av att jag har två kompletteringsuppgifter eftersom jag missade två obligatoriska moment då jag var på begravningen. Blä (förlåt mitt fantasilösa språk...). Ska iallafall försöka hinna göra dem innan kursen är slut. Det vill säga, innan fredag. Jag ska orka!

Något roligt:
Imorrn är det återigen dags för bröllop! Den här gången är det Josefin och Viktor som gifter sig här i Jönköping. Ska bli roligt :) Lägger upp lite bilder efteråt.

Dags att sova nu kanske? Eller pärla lite... hmm... för plugga orkar jag bara inte :)
Gonatt alla mina vänner!

Kommentarer
Postat av: ♥ Nadine

Min lilla sötnos! Hoppas verkligen du hinner med allt som måste göras. Men glöm inte att ta hand om dig o se till att du mår bra, det är viktigast! Puss puss

2008-10-22 @ 14:10:45
URL: http://nadine.blogg.se/
Postat av: Elin

Va söt du är nadine! vi måste ses snart igen, saknar dig. Puss på pannan!

2008-10-22 @ 22:15:55
URL: http://eerdal.blogg.se/
Postat av: J

Jadå, fortsättningen på dagen blev faktiskt mycket bättre! =) Puss!

2008-10-23 @ 09:18:31
URL: http://juicey.blogg.se/
Postat av: Linda

Fick en bright idea och kollade word: Halleluja ska de va =) Så nu har vi lärt oss de :) Ha en trevligt helg, ses vi på komma hit på lördag kanske?

2008-10-23 @ 21:59:24
URL: http://lindaijonkoping.blogg.se/
Postat av: Linda

Jo Elin, jag är så fruktansvärt på. Det skulle vara sååå roligt. De är en måndag eller tisdagkväll i gbg o om nån har bil behöver man inte ens missa nån skoltid :) Biljetterna släpps imån 12:00 :)

2008-10-23 @ 22:06:31
URL: http://lindaijonkoping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0