Okej, nu skriver jag

Ruth tjatar... o kallar mig tråkig... varför? Jo, för att jag inte skriver i bloggen! Är det ngt att klaga på va?! ;) Men okej, nu skriver jag... bara för att jag inte vill bli kallad för tråkig. Ja, och sen så tycker jag ju väldigt mkt om den tjejen också, klart man vill vara till lags då.

Ibland tänker jag: "Oj, det här måste jag blogga om!"

Så varför skriver jag så sällan? Det är inte precis så att det aldrig händer något i mitt liv, snarare tvärtom... just nu har jag en massa saker runt mig. Kanske är därför som jag aldrig bloggar? Japp, det tror jag på.

För tillfället har jag som sagt mycket runt mig, både i skolan och utanför. Läser en extrakurs i samtalsmetodik, något som jag faktiskt ångrar nu när jag har slutuppgiften hängades över mig... samtidigt som jag har flera uppgifter i min svenskakurs. Jag ska bland annat skriva inledningen till en barnbok. Hjälp säger jag bara... undrar hur det kommer att gå, har inte börjat än men på torsdag ska det vara klart.

Nepp, allt det andra som jag borde skriva om får komma i egna inlägg! Blir så svårt att läsa annars :)

Men Ruth, är du nöjd? Något har jag iaf skrivit nu!
Tjipp och hej, leverpastej.

Kommentarer
Postat av: Em

Haha, precis, det är det som är grejen; de som bloggar mycket gör det för att det ska VERKA som att de har ett intressant liv..!

2008-05-16 @ 20:58:14
URL: http://parentes.blogg.se
Postat av: Elin

Em: haha, ja precis! Hmm, bloggar du mkt? ;)

2008-05-18 @ 12:51:30
URL: http://eerdal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0