Träna för att bli stor o stark?

Att blogga på påsklovet är svårt, tar mig inte riktigt tid till detta. Men nu så! Allt för att inte plugga...

Tänkte börja med att citera min kära storebror som just visade upp sin nya skjorta som han köpte i måndags:
- Det var tur att jag inte köpte storleken mindre. Skjortan har krympt sen jag var o tränade.

Sen kom han på att han hade en t-shirt under när han provade den idag.... Förövrigt var det en snygg skjorta!

Apropå träning så ska jag, Daniel, Jonatan och mamma till badhuset o träna sen. Är det vad man kallar för familjeträning? Blir gymmet och sen simning. Nu får jag se vad bröderna går för i gymmet! Tror ni att jag tar tyngre vikter än de? Vänta lite... ni behöver inte svara... lätt att jag gör det.

Kommentarer
Postat av: Idaho

Okejsan. :) Jo men jag har också haft de bara fint, ungefär samma som du har jag gjort :P
Nu har jag påsklov och är nere i Småland :)

2008-03-27 @ 22:47:48
URL: http://Idaaahooe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0