Jag kan också blogga om min träning

Nu ska jag leka lite träningsblogg! Bara för att visa att jag tränat ;)

Var ju på badhuset igår (2-3timmar)... måste börja med att hylla min kära moder! Hon har bättre kondition än mig, är starkare än mig och hon är mer uthållig... japp, det är bara att erkänna...

För att nu leka träningsblogg:
Crosstraining: 30 min
Flera olika maskiner för armar och ben (detta är ingen riktig träningsblogg, därför måste jag inte precisera just vilka maskiner det var... ok?) Iaf, flera maskiner: 15*3 (okej, 10*3 ibland när jag blev trött)
Simning: 1km på 27min  (mamma o daniel simmar fort... )

Hmm, det verkar inte så mkt... kanske att jag skulle skrivit upp alla maskiner iaf?!?

Kommentarer
Postat av: J

Haha, det är betydligt mer än vad jag tränar iaf... ;-)

2008-03-29 @ 14:46:02
URL: http://juicey.blogg.se
Postat av: ruth

bra elin!! nu blir jag riktigt glad, träning är skoj :) Nästa gång måste du precisera vilka övningar du gjorde, det är lixom det roliga. Körde du lårcurl, benpress, smith, bicepsdrag... berätta!!!

2008-03-29 @ 17:18:29
URL: http://ruth.blogg.se
Postat av: Elin

Josse: Det är rätt kul att träna! Ibland iaf =)

Ruth: haha, hmmm, jag får erkänna att jag inte riktigt tycker om träningsbloggar som skriver exakt vilka övningar (din är dock helt okej! Men du skriver ju inte så ;)) Därför var det lite smått ironi att skriva "flera maskiner".... jag kan inga namn juh!! :P

2008-03-29 @ 18:02:45
URL: http://eerdal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0