8 timmar

Vi åkte vid halv tre på söndagen, jag var hemma i min lägenhet vid halv elva... 8 timmar. Vad är det som tagit åtta timmar undrar ni kanske... jo: resan hem från Stockholm där jag har varit i helgen! Segt att vänta på tåget 1,5h i skövde men nöjd med en mycket bra helg!

Orsaken till stockholmsresan var att Lina hade bjudit folk från lidköping hem till henne! Så vi var ett gäng som var där :) jag, kajsa, jonas o john kom på fredagskvällen o på lördagen kom anders, manne och johannes.
På lördagen åkte vi in till stan o mötte där upp Ewa o Per! Så roligt att träffa dom =) vi gick och åt allihop för att sen dela på oss. Jag, Kajsa, Ewa o Per gick i affärer (stackars kajsa o per...), de andra gick till båtmässan som var lite av orsaken till att Lina bjudit dit oss. Men hallå, vad är en båtmässa framför shopping o fika? För fikade gjorde vi förstås - delade en bamsestor biskvi med kajsa.


På kvällen var det tacos o schlager hemma hos Lina som gällde. Hade bestämt med Ruth att hon skulle komma dit =) åh va roligt :D Ena tvillingen på dagen, andra på kvällen ;) saknar dom båda annars så det var kul att få träffas igen! och äntligen fick jag ge utlopp för lite av mitt sminkintresse och få gensvar! Wiee, tack rutis ;)
Tog en hel del otroligt snygga kort också (fjortisvarning?)


för fler bilder hänvisar jag till bilddagboken :)


Berikad med fina minnen och fyra nya Mary Kay - produkter (ett måste...) åkte vi så hem på söndagen efter en lyckad helg :)

Kommentarer
Postat av: Idaho

Jorå, den var helt okej!
Okeje, inom vilka ämnen? :)

2008-03-10 @ 19:50:40
URL: http://Idaaahooe.blogg.se
Postat av: ruth

oh, vi är så snygga!!! så skoj att träffa dig, darlin!

2008-03-11 @ 13:50:23
URL: http://ruth.blogg.se
Postat av: N a d i n e

Va sjutton.. 1,5 timma i Skövde? Då hade vi ju hunnit med både en, två och tre kaffekoppar!!!

2008-03-12 @ 10:24:17
URL: http://enterthecircus.blogg.se
Postat av: Elin

ruth: jaaaa!!!! :P
Nadine: ja, jag borde hört av mig!

2008-03-12 @ 17:21:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0