Joggingtur med proteintillskott

Har just kommit in efter en kort springtur. Jag förstår inte, trodde min kondition var rätt så okej, men efter ett varv var jag helt slut. Illa det här, men jaja... har iaf varit ute. Hade dock hoppats på finare väder, när jag vaknade imorse var det strålande sol, nu hänger regnet i luften. Varför? Som vanligt när regnet är på gång kommer även alla flugor och andra flygfän. Undrar hur många jag fick i mig...

Tråkiga inlägg jag skriver nu... skyller på att det är sommar och att jag inte har inspiration till att skriva :P (fick förövrigt VG på svenskakursen, wiieee). Well, dags att göra sig iordning. Börjar jobba vid tre och om regnet håller sig borta tänker jag cykla, (På grund av regnet har det blivit bil många dagar...) dessvärre är himlen svart... full av nimbostratusmoln, eller vad det nu är för moln ;)

Hoppas ni får en bra dag trots regnet!

Kommentarer
Postat av: Carro

Blääää... äter du flugor Elin?! =P

2008-06-26 @ 12:03:07
Postat av: ruth

vg på svenskan, grejt!!! jag väntar på tårtan..

2008-06-27 @ 23:34:22
URL: http://ruth.blogg.se/
Postat av: ELin

Carro: Man tar vad man får ;) eller ngt...



Ruth: Jaa, underbart! Haha, jag säger ju det... kakkalas på onsdag!

2008-06-29 @ 11:10:17
URL: http://eerdal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0