Drygt 14 timmar på arbetsplatsen

Japp, ni läste rubriken rätt.... idag har jag varit på Ågården i drygt 14 timmar. Har jobbat såkallad delad tur vilket innebär att jag började jobba 07.00 för att vara ledig mellan 13-16 och sedan fortsätta jobba till 21.30. Lååång dag.

Nu är det så att mamma jobbar på samma ställe... eller nej, inte på kortidsboendet, men på sjukgymnastiken mittemot. Och som de flesta vet har sjukgymnastiken ett antal olika träningsmaskiner. Under min rast kom därför mamma för att vi skulle träna tillsammans =) Började med att springa ute i regnet för att sedan ge oss på Selma, deras maskiner. Avslutade med att leka lite med alla saker i deras gymnastiksal ;)

Sedan var det dags för jobb igen... med bara tre boende är det rätt lugnt kan jag säga. Finns inte så mycket att göra,men man kan ju alltid fika... i helgen har vi ätit upp tre jordgubbstårtor, med tanke på antalet boende förstår ni kanske att vi ätit mycket ;)

Nej, nu ska jag läsa lite för att sedan sova. Hoppas att ni har haft en underbar midsommarhelg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0