Röda hund eller prickig korv, välj själva...

Jag är prickig i ansiktet! och då menar jag inte 2-3 finnar som man kan få ibland, nej drygt 25 mer eller mindre synliga! Nog för att jag kan få finnar, men 25?! Över en helg... det är ju löjligt.

Har dokumenterat detta på bild, men på grund av min fåfänga tänker jag inte utsätta mig för skammen att lägga ut den här... istället skickades bilden till min käre far efter att ha pratat i telefon med honom. Typiskt att han och mamma är på semester just nu :) Vi kom iallafall fram till att jag ska prata med sköterskan på jobbet och be att hon kollar på ansiktet... jag misstänker svinkoppor eller liknande... vad har jag gjort för ont?

Nu ska jag iaf iväg och fika med Elise snart, ska bli så kul! Trots mitt ansikte =)
Be en bön om att utslagen ska försvinna...

Kommentarer
Postat av: Martin

Ajaj =) låter inte bra Elin, hoppas bönen slår in och prickarna försvinner

2008-07-08 @ 12:25:53
Postat av: Elin

Martin: jaa, men nu är de typ borta!

2008-07-11 @ 12:24:09
URL: http://eerdal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0