Liten uppdatering

Okej Martin, jag ger det ett försök o skriver ngt igen :P

Hmm, saken är väl den att ja inte har så mkt att blogga om.... men nu har iaf datorn kommit! O den funkar bra, wiee =)

Har nu börjat läsa svenska, kul, men just nu är det mkt att läsa. Har vigt (skriver man så?) den här helgen åt plugg. Vet att jag får skylla mig själv som har mkt nu, jag kunde planerat mitt liv bättre o läst i veckan. Men men. Läser samtalsmetodik också, som en fristående kurs. Varannan måndag 15.00-18.30. Har jag egentligen tid till det? Med tanke på att jag även är engagerad i cellgrupp, scouter och vips... Nu ska vi iaf köra cellgruppen på måndagskvällar istället för onsdag, vilket innebär att jag inte har ngt tisdag o onsdag! Eller, fjällstugans "komma" är ju varannan onsdag :)

Sen måste jag komma igång med att träna!! Blir nog på friskis.

Haha, det här blir verkligen ett tråkigt inlägg :)
men just det, för två veckor sen var jag på vigsel och öppet hus på ett bröllop, DET är iaf kul! Jonas o Maria som gifte sig, bilder finns i bilddagboken.

Dags att läsa en spännande avhandling om läskulturer...


Kommentarer
Postat av: martin

ojoj, vissa har fullt upp :)

2008-02-10 @ 13:04:09
URL: http://blogg.boeckling.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0