Jullov!

Så, nu har jag jullov! Började lovet med att vakna upp till en dunkande huvudvärk och ont i halsen... hurra! Men efter lite knaprande av tabletter och en kopp kaffe känns iallafall huvudet som vanligt igen :)

Som många nog vet har jag de senaste 5 veckorna tillbringat dagarna i Tenhult där jag har haft praktik. Har varit i en trea med många sköna barn! Varit en bra praktik som jag har lärt mig mycket på :)

Imorgon går färden hemåt. Ska bli skönt att få komma hem en längre period, hinna träffa familj och vänner. Idag blir det alltså till att städa och packa. Eventuellt ger jag mig ut i kaoset på a6 en sväng, inget som lockar precis... men lika bra att få det gjort.

Ha en underbar helg vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0