Inför nattens luciatåg

Jag hade planerat att gå o lägga mig direkt när jag kom hem från skolan idag, för att sova hela kvällen. Allt för att orka med nattens luciatåg som vi scoutledare ska gå. Vi ska ses vid 02.00 i kyrkan och åka runt och lussa för folk hela natten, så sömn innan behövs (Ingen upprepning av förra året då jag kom hem från gbg vid 23 och inte sov ngt innan, det var pest och pina att hålla sig vaken den natten!)  Alltså gick jag och la mig runt halv sex och räknade med att somna direkt (trodde jag skulle somna under litteraturseminariet tidigare under dagen, o bara längtade efter att få gå o lägga mig...). Visade sig vara svårare än jag trodde att sova såhär tidigt. Efter att ha vridit mig några timmar gick jag upp för att titta på idol istället, suck, kommer att vara helt död inatt. Jaja :)

Något annat som upptar mitt liv just nu är: julkort! Det är ju så roligt att sitta och pyssla med det! Känner du att just DU vill ha ett julkort, skriv din adress här i bloggen så ska jag se till att du får ett =)

Ha en underbar kväll mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag sover aldrig innan jag ska iväg och jobba natt :) De fixar du Elin!! Är ni på Öster runt halv 5-5 hoppas jag du hör av dej, då slutar jag jobba och vill ha ett privat Luciatåg ;-) Kram

2008-12-12 @ 22:02:50
URL: http://lindaijonkoping.blogg.se/
Postat av: J

Josefine Larsson

Minkvägen 57

722 43 Västerås



Du får lägga till Peter Ståhlbrand också om du vill! ;)



Jag ska bara lussa på dagen, tre tåg i eftermiddag. Hoppas dina gick bra!

Puss

2008-12-13 @ 10:52:43
URL: http://juicey.blogg.se/
Postat av: Elin

Linda: förstår inte hur du orkar jobba utan att ha sovit ngt! Galet =) dessvärre var vi inte på öster den tiden ;) Kram!



Jos: Ett kort kommer på posten ngn dag!

2008-12-13 @ 20:34:25
URL: http://eerdal.blogg.se/
Postat av: karin

Självklart vill jag ha ett kort.. Adressen kan du få på nåt annat sätt om du behöver.. annars kommer nog ett flyttsms snart:)

2008-12-14 @ 22:09:16
Postat av: ruth

I do, I do, I do!!!!

2008-12-15 @ 11:08:09
Postat av: Elin

Karin och Ruth: Ska försöka få iväg kort i tid... kan dock komma fram försent :) (så går det när man har svårt att hålla deadline för julkortsskickandet...)

2008-12-15 @ 22:49:12
URL: http://eerdal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0