Exkursion

Plugg plugg, det är vad jag ska tillbringa dagen med...=) Sista dagen att skriva klart min VFU-rapport, kan inte någon annan göra detta? Sen ska vi lära oss en maaassa växter (82?) och fåglar, fast det har jag varit duktig o pluggat till...

Var ute på exkursion i tisdags, i vattenledningsparken. Jag, Sara och Nadine skulle gå från gräshagen där Sara bor, det skulle ta fem minuter ungefär, efter tio minuter visste vi inte riktigt var vi var... vi var i ett bostadsområde iaf och Nadine utbrister:
-Vi går omkring på en gata som ser ut som Desperate housewives kvarter! Typ så, kommer inte ihåg ordagrant ;) men roligt var det.

Efter ett samtal med de som var framme fick vi veta att vi iaf var nära, så vi fortsatte att gå och efter ett tag kommer Mimmi och hämtar oss med bil :P

Var ute i skogen flera timmar, tyckte faktiskt det var skoj! Fast man tröttnade efter ett tag.
Några av fåglarna vi ska kunna är:
* Kolstare
* Pilfalk
* Talgboll


Eller hur var det nu igen?

Efter exkursionen skyndade jag mig in till stan (gick tidigare) för att äta mat med Daniel som var på jobbintervju i Jönköping. Visade sig att även Jimmy var i stan, så vi åt allihop :) På eftermiddagen var de hos mig och fikade också...:)

Kommentarer
Postat av: J

Hej gumman! Ja, det är illa att vi inte hörs så mycket... Jag mår bara bra, hur är det själv? Puss

2007-05-26 @ 17:01:40
URL: http://juicey.blogg.se
Postat av: J

Haha, jadå, vi äter en varierad och bra kost minsann! Bara det att det blir en hel del kladdkaka också... ;-)
Hur var återträffen? Illa att jag inte var med.
Puss

2007-05-27 @ 23:47:50
URL: http://juicey.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0