Sol, sol, sol =)

Solen är framme igen!! vår =) o ja sitter inne.... lite illa faktiskt.

Har inte riktigt kommit igång o haft inspiration me bloggen, förlåt josse o ni andra som kommenterat det :P
Men i det här inlägget kan ja iaf berätta lite om va som hänt igår o idag...

Igår började väl inte dagen jätte bra, lite problem i studiegruppen... sånt är jobbigt o tar mkt energi och kraft. Energi som man egentligen borde lägga på att plugga eftersom vi har redovisning på onsdag. Men får kämpa mån-tis.

Efter skolan hängde ja iaf med Nadine ut till a6, vad som skulle blivit typ en halvtimme blev lite längre... men ett par skor senare (+ en mcdonalds) var ja hemma igen. Trevlig eftermiddag me Nadine. Dock höll ja på att bli påkörd av en barnvagn, inför barnvagnskörkort!
Senare på eftermiddagen/kvällen åkte ja ner till stan för att träffa Elin och Jenny :) gick och fikade på "vasas påtår", alltid lika trevligt me fika =) Åsa kom sen också, o så begav vi oss mot bion för att titta på "music & lyrics"... den var bra, enligt mig iaf :)

Idag har ja jobbat!! Eller, gått bredvid, på ett kortidsboende för handikappade barn. Gick rätt bra, lugn dag, men vet inte om ja ska jobba där i sommar.... ja menar, ja vill ju va hemma. Jaja, får se :)

Nu ska ja vila lite innan ja ska ut o äta mat o sen gå på gospelkonsert! Min (o sofis, du var ju iaf där en-två gånger ;) ) gamla kör från gbg :)

Hoppas ni orkat läsa! Sola lugnt =)
förresten, går det att ändra storlek på texten?? Har inte riktigt lärt mig det här än :)

Kommentarer
Postat av: Juicey

Haha, jag förlåter dig! =D Trevligt att du skriver! Puss!

2007-03-24 @ 17:43:36
URL: http://juicey.blogg.se
Postat av: Sofi

Åh, Music and lyrics är SÅ bra! :D Och så är ju Hugh Grant så himla snygg :9 Förresten, så tycker jag vi ska ses och se skräckisar snart. Jag har inte sett nån på jättelänge för jag vågar inte se såna själv ;)

2007-03-24 @ 22:56:32
URL: http://www.nogg.se/roxtar
Postat av: H

Jasså den var bra? :P

är det en film man ska se tro...hmm..jag får lita på dig :P

Mysigt du verkar ha det i Jkpg.

2007-03-27 @ 18:55:43
URL: http://montin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0