VFU

Nu har ja varit dålig på att skriva igen...

Har åkt tillbaka till Källby. Ska ha min praktik här hemma i fem veckor. Är på Källby Gård, min gamla skola...:) Vet inte riktigt vad ja ska skriva just nu, men det är spännande, träffat några lärare o så som fanns även när jag gick där. Var tio år sen ja slutade, så några har självklart slutat.
Iaf, min praktik; jag är i en fyra. Handledaren verkar jätte bra, klassen lite stökig, men det ska nog gå. Hoppas jag :) Höll i en lek idag (rörelsetid) o det gick bra! kul. Imorgon ska ja prata om John Bauer på bilden. Så nu vet ja allt om honom ;) eller... hmm....

Jaja, nu ska ja iaf dricka te me familjen. o så ska ja sova snart, otroligt va tidigt ja lägger mig när jag är hemma.

Tänkte nu skriva "nattis", men kom på att jag hatar det ordet.... :P
så, puss o hej!

Kommentarer
Postat av: Josefine

Tack så mycket! Ska bli spännande att se vart jag hamnar! Puss

2007-04-19 @ 11:51:23
URL: http://juicey.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0