Ungdomsmöte i kyrkan :)

Har nyss kommit hem från ett ungdomsmöte i kyrkan =) det var bra! Länge sen jag var hemma på ngt sånt... var ett bra möte :D och var skoj att träffa lite kompisar hemma!! Jag har verkligen underbara kompisar, så är det.

Sen så träffade jag även micke, från svf, det var också trevligt :)

Skulle egentligen åkt till stockholm idag för att hälsa på ruth och ewa. Daniel skulle få skjuts tillbaka till uppsala så då tänkte ja passa på, men sen ville daniel vara med på ungdomsmötet så de ska åka imorgon istället... lite tråkigt, men ja ska dit en annan helg!! :) o kvällen blev ju bra iaf.

Istället för att åka till sthlm slingade mamma håret på mig...det är lite ljusare, men inte jätte ljust. spännande för er o veta....
Men har kommit på att ja trivs bra som blond. För att citera Josse: "Blonds have more fun!" om nu det stämmer ;)

Ja är fortfarande förkyld... men det börjar försvinna, skönt!! ska snart sova för att bli ännu friskare och piggare.

Sov så gott hörrni =)

Kommentarer
Postat av: J

Klart jag har rätt! =D

2007-04-22 @ 01:31:22
URL: http://juicey.blogg.se
Postat av: T

bäbis... jag. nee, det är väll inte riktigt läge för det.. och med vem skulle jag få det. hm.

resa ja, jag hoppas att det blir så faktiskt! det skulle vara riktigt skoj! självklart kan du få ett kort eller två! :D

jo, allt är bra med mig.. hur är det själv? går praktiken hemma bra?

kram

2007-04-22 @ 21:25:36
URL: http://towe.bengtsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0