Ledig!!

Åhh, nu känner jag mig ledig! Har lämnat in arbetet "Vem är jag?".... Känns som bland det sämsta ja lämnat in, men ngt ska ju vara det också. klar är jag iaf =)

Trots tentan har helgen var riktigt bra!!
I fredags var jag på M56 i allianskyrkan, trevligt. och riktigt riktigt bra möte innan caféet, mkt som talade till mig.

I Lördags träffade jag Josse! Hon var i jkpg så vi gick och fikade på kaffebönan (rätt namn va josse?) Josses favvofik ;) så roligt att träffa henne. Sen fick ja även träffa systern, lika. o så åkte vi ut en sväng till A6 innan de skulle åka tillbaka till storstan reftele. Själv åkte jag buss upp till mig, hade tänkt gå men fick skoskav o hoppade på bussen :P illa. Hade planerat att vara duktigt o plugga klart på kvällen, riktigt så duktig var jag inte.... men tvättade gjorde jag, och tränade. Jag tycker om att träna! Trodde jag aldrig :)

Upp på söndag för att städa o plugga klart innan Amanda skulle komma =) Hon hade sagt klockan två.... kvart i ett ringde hon o sa att hon snart var här.... GAH. Men ja skyndade mig att duscha som ja tänkt, o sen när hon kom gick vi till affären. Sen värmde hon soppa åt mig när jag skrev, snällt, hon ska få bli min personliga assistent :D sen sov hon när jag skrev lite till.... o sen fikade vi, då kom även John och Simon. Efter detta skyndade vi oss ner till Immanuelskyrkan där det var kvällsmat följt av "Jesus Christ Superstar", musikal som en kör i kyrkan spelade upp :) trodde det skulle va mer drama, men det var bra iaf! Älskar den musikalen.
Efteråt åkte vi till ica för att sen åka hem o se på film. "Walk the line", bra.

Idag har vi ätit mat, o varit i skolan. Jag var i min och amanda var med john på hans föreläsningar. Sen fikade vi igen :D Fast nu har amanda tråkigt nog åkt hem... men träffar henne till helgen igen =)

Vad ska ja göra nu? tips?


Kommentarer
Postat av: Towe

måste ju ändå vara ganska skoj att komma tillbaka o ha praktik på samma skola som allt började ;)

kanske en fika eller något på torsdag?

min junispojke är johan... :)

2007-04-02 @ 21:53:00
URL: http://towebengtsson.blogg.se
Postat av: d

Vad ska du göra nu? Städa av, pack ihop, köpa påskgodis till dina bröder och åka hem =o)

2007-04-03 @ 18:48:31
URL: http://home.student.uu.se/d/daer9097/365
Postat av: Anonym

jobbintervju? vart då?

jo, jag ska vara i skaraborg i påsk. kommer hem på torsdag någon gång och åker tillbaka på måndag..
Kram

2007-04-03 @ 21:13:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0