Första delkursen avklarad

Tenta i Aritmetik - check.

Uppsats om elevers svårigheter inom Aritmetik - check.

Jag har just skickat in den sista uppgiften i kursen: uppsatsen. Många av mina klasskompisar har tydligen framförhållning och hade skrivit uppsatsen i god tid innan tentan (tentan var igår, uppsatsen ska in idag). Själv tänkte jag att "jag gör tentan först, sen skriver jag". Härligt att jag gör allt i god tid va? Igårkväll var jag dock ansvarig för scout tillsammans med Linda och Johanna, och efter detta var det kårkvarter vilket innebar att jag inte var hemma förrän runt halv tio. Satte mig och började skriva vid tio och skrev duktigt till tre ungefär... insett att jag jobbar bra på natten! Var desto svårare att skriva idag, på dagen kommer jag på en massa saker som jag "borde" göra! Därför drog jag ned persiennerna och låtsades att det var natt... ;)

Sista minuten är kanske inte den bästa arbetsmetoden, men jag fick ihop en uppsats och kan släppa den nu. Äntligen helg! Blir tyvärr en helg utan David eftersom ingen av oss orkar åka hemifrån den här helgen, ser fram emot nästa helg istället! Och har planerat att träffa Carro imorrn, ska bli roligt!

Gonatt mina vänner! (Ja, gonatt klockan tio en fredagskväll... jag var faktiskt uppe till tre igår! :) )

Kommentarer
Postat av: Carro

Det blev roligt...! =) TACK!

2010-02-28 @ 01:13:07
Postat av: Elin

Ja, det var roligt =)

2010-03-12 @ 19:05:50
URL: http://eerdal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0