Trött

Nyss kommit hem från ett träningspass... gick så otroligt dåligt idag! Jag hade ingen ork alls och allt kändes jobbigt. Jag skyller på sömnbrist eftersom jag har haft svårt att somna ett tag, samtidigt som jag måste upp tidigt. Att jag var ute och åt mat innan kan också vara en orsak eftersom det gav mig håll. Men det fick det vara värt, det var trevligt att äta med Julia och diskutera VFU:n :) Antar att man har sämre träningsdagar ibland och bättre ibland. Förra veckan, DÅ sprang jag minsann 1 mil! (vilket jag nu var tvungen att skriva i bloggen efter att ha beklagat mig över dagens pass).

Nya tag nästa gång! Tycker förresten om en skylt på friskis:
"Den som lägger tillbaka vikterna blir bäst tränad." 
Haha, rolig va? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0