Stackars lilla bror!

Jag sänder iväg en tanke till min lilla bror som ligger på infektion på KSS just nu. Han har befunnit sig i Kongo några månader och kom hem i måndags. Någon dag efter att han kommit hem börjar han må illa och funderar på om det möjligtvis kan vara malaria, därför fick han en tid för blodprov etc. i onsdags. Väl på onsdagsmorgonen vaknar han och kan inte stödja på ena benet, orsak: ett litet sår som blivit infekterat. Det var alltså inte malaria, utan en infektion. Därför ligger han nu på KSS tillsammans med några böcker och en TV, med dropp och ett ben som svullnat upp rejält. Känner ni för att ringa och muntra upp honom så hör av er till mig för att få telefonnumret! =)

(Vad kan vi lära av detta? Att Afrika är farligt? ;) )

Kommentarer
Postat av: ♥ Nadine

Usch va tråkigt. :/ Jag har också familjemedlem (mamma) på sjukhus för tillfället.. Hoppas bror mår bättre snart! Puss på dig!

2008-12-07 @ 18:43:29
URL: http://nadine.blogg.se/
Postat av: Elin

Åh nej, hur är det med din mamma?

Min bror är hemma nu igen :) o verkar må bra. saknar dig! puss!

2008-12-10 @ 19:01:44
URL: http://eerdal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0