Träningspass med pappa

Jag hade planerat att under dagen ge mig ut i spåret och springa... vanligtvis när jag är ute o springer blir det bara 1-2 varv i elljusspåret och jag har börjat tröttna lite på det. Nu är det så att pappa brukar springa en annan längre sträcka, förbi vattnet. Eftersom pappa var hemma idag (bara vi två hemma en hel vecka) gav vi oss ut för att springa tillsammans. Riktigt trevligt faktiskt.
9,5 km (ungefär) senare är jag nu helt slut... får erkänna att jag blev trött så vi gick lite också. Pappa planerar att nästa helg springa/gå upp för berget Skåla i Stryn (Norge för er som inte vet, berget är 1800m högt), därför tränade han att springa i en backe också, då passade jag på att vila! Han sprang nämligen upp och ner i backen 10gånger, jag nöjde mig med 3 :) Efter rundan vid vattnet avslutade vi med ett varv i spåret där vi sprang intervaller! det är roligt att springa fort fort fort, men jag är inte det minsta uthållig så det blir inga långa sträckor :)

Sitter nu nöjd och belåten o pustar ut =) Snart är det dags för duschen innan ja ska hem till Helena och kolla på film! Ha en skön kväll!

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Tjenare Elin o tack för besöket på min blogg :)

Pustar ut med ett glas rött efter en hektisk dag på dagvården... det var bra rörigt det sista och jag hann inte färdigt med allt jag borde gjort, får ta det i morgon bitti.

Ha det gott o tack för att du ställt upp för oss så bra i sommar!

2008-08-05 @ 19:26:48
URL: http://ulrikahellemar.wordpress.com
Postat av: Evelina

Kolla in buyorsell.blogg.se, där kan du sälja gamla kläder, skor etc. Helt GRATIS är det att lägga ut annonsen! Samtidigt som du kan leta efter något som passar just dig:)

2008-08-09 @ 12:43:42
URL: http://buyorsell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0