Karins möhippa!

Karin och Anders gifte sig igår!!! Och jag har inte lagt upp bilderna från möhippan än... får se till att göra det nu. Kör en kort förklaring och sen lite bilder =)

Möhippa

När?
14 Juli (ja, jag vet att jag är seg på att blogga)

Var?
Underbara Lisch (Lidköping för er utbölingar)

Huvudperson?
KARIN!!

Vilka var med?
Ojoj, alla hennes underbara kompisar. Tror vi var runt 20st. Missionare, pingstpack och annat löst folk ;)

Uppgifter?
Vi hämtade upp henne på torget där hon satt och fikade med sin kusin Matilda. Där fick hon nya kläder och en balja att transportera sig i (se bilder). Hon skulle sedan ta sig till olika ställen för att utföra uppdrag. Bland annat fick hon spela klarinett utanför stadium och namninsamling utanför hemköp. Vad folk skulle skriva under på var "Sluta sälja likdelar på hemköp".... För alla klarade uppdrag fick hon presenter av oss (scrappingsaker som hon får använda till möhippealbumet). Sedan var det dags för fika i stadsträdgården innan det bar iväg till Äventyrsgården utanför Källby (till min gamla träslöjdslärare =) ). Där blev vi uppdelade i lag och fick utföra ett antal uppgifter, som skjuta blåsrör, krocket med bowlingklot etc. Mycket roligt!
Kvällen avslutades med mat, sång och mys på skogshyddan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0