Sammanfattning

Jag ska nog inte ha en blogg.... är ju urdålig på att skriva! Nu har det gått en vecka sen ja skrev sist o ja vet inte alls vad ja ska skriva.... hmmm....kan ju skriva om påsken :)

Åkte hem på skärtorsdagen. På Långfredag åkte jag, mamma, pappa och jonte till mormor, morfar och Bo. Lite småseg dag, men kul att träffa dom.

Påskafton startade jag med att läsa vete, vapen och virus.... wie ;) sen på kvällen var det kalas! o inte vilket kalas som helst: 25-årskalas!! =) Anders och Lina hade gemensam fest ute på hos anders på kållandsö. trevligt trevligt :) Grillade korv och marschmallows ute... UTE!! Svinkallt :P
Sen så var vi två gäng: Pingstpacket från kållandsö och missionsgänget ;) men vi överlevde tillsammans :P

I söndags var jag på påskgudstjänst i kyrkan. Bra. Sen kom Elise hem till källby o så åt vi pizza och pratade.
Igår åkte ja tillbaka till jkpg och fick på kvällen besök av Henrik, trevligt :)

Efter skolan idag var jag och fikade med Nadine på Johans, mysigt =) får vi göra om.
Sen skulle ja plugga.... gick inte så bra, men pratade med Carolina istället, roligare. Stannade kvar i skolan till Jaspis, den kristna skolföreningens möte, det var låååångt o ja trodde ja skulle dö. Men jag överlevde :)

Nu ska ja sova så ja orkar upp för att läsa Vete,vapen och virus imorrn!
Gonatt sötisar!

Kommentarer
Postat av: Enrique

haha du är ju underbar...klart att du ska ha en blogg....
kram på dig vännen!!

2007-04-11 @ 07:29:45
Postat av: J

vete, vapen och virus? Låter ju urtrevligt! =) Puss

2007-04-11 @ 14:59:43
URL: http://juicey.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0