Helg

Hej på er!

Tänkte skriva en rad här istället för att plugga =) Idag skiner solen, det verkar vara underbart väder ute... o jag sitter inne och räknar matte, roligt värre. Men tänkte ge mig ut och springa en runda lite senare idag. Hade planerat att gå till Friskis innan hemgruppen ikväll, men det känns lite dumt att springa på löpband inomhus när det är fantastiskt väder ute.

Har haft en lugn helg. Fredagkvällen tillbringades på en libanesisk restaurang tillsammans med Carro, Maria och Elin - blev en mysig kväll! Sedan sov Helena över hos mig till lördag :)
Annars har jag inte gjort så mycket i helgen... börjat packa lite (David tycker jag är ute i god tid... men det ska man väl vara?), tvättat och pluggat. Helgen har gått fort iaf!

Nu ska jag räkna vidare så jag får ge mig ut i solen sedan.

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Maria Johansson

Springaren kanske skulle vilja följa med och springa Tjejmilen med mej?

2010-04-17 @ 10:12:39
Postat av: Elin

Maria: jaa, kanske det!! När är egentligen tjejmilen? Har faktiskt tänkt att jag skulle vilja springa den, men isåfall får jag se till att börja springa längre sträckor :P

2010-04-18 @ 13:36:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0