Rensning av cyklar

Jag fick i tisdags en lapp i brevinkastet där det stod att det nu finns många cyklar på gården, cyklar som förmodligen saknar ägare. Därför ska vi innan söndag märka våra cyklar med namn och lägenhetsnummer, annars slängs dom. Seriöst, fem dagar har vi fått på oss. Vad skulle hända om man var borta en vecka? Tänk om den här lappen kommit när jag är på Mallorca? Kul att komma tillbaka o så är cykeln borta... Inget fel i att de slänger cyklar som inte används, om de förvarnar, men de kanske ska säga till lite mer i tid?

Kommentarer
Postat av: Linda

Hehe. Så gjorde dom här hos mej för ett tag sen...men jag tror inte att dom slänger hela cyklar. Eller jag hoppas inte de i af :p Men jag kan hålla med dej om att det var väldigt kort om tid. Undrar hur dom tänkte där?

2009-01-24 @ 12:58:59
URL: http://frokenlindas.blogg.se/
Postat av: Elin

Hmm, får hoppas att de inte slänger hela cyklar =)

Men jag hann iaf sätta dit en lapp med mitt namn, puh! =)

2009-01-27 @ 12:21:01
URL: http://eerdal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0