Utmanad igen

Fick en rolig utmaning från Sofia :)

Gå in i din bildmapp:

· Gå till den sjätte mappen och välj därefter den sjätte bilden i den mappen.

· Visa bilden på bloggen och skriv något om den.

· Bjud in sex nya bloggpersoner att vara med på utmaningen.

· Länka till dem och låt dem veta att de är utmanade.


(Med risk för att få en arg bror på halsen lägger jag ut den aktuella bilden )


Bilden är från Cornelia och Johans bröllop. Minsta bror var då med och serverade, och här fångade jag honom på bild =) Visst är han söt? Nu är det ju så att detta var 4 år sedan... han ser inte riktigt ut sådär nu, men han är fortfarande rätt söt ;)

Jag utmanar:
Nadine
Karin
Josse
Emma
Carro
Anna

Kommentarer
Postat av: Anonym

6 6 6 hmm:P

2009-02-16 @ 16:59:05
Postat av: puff

pöh! jag vet hur det är! Du är så avundsjuk att du bara låtsas att detta är den sjätte bilden i den sjätte mappen, så att du kan få en anledning att lägga en bild på mig! men syster, du får lägga ut bild på mig utan att hitta på! ^^



//din älskade bror

2009-02-16 @ 18:18:24
Postat av: Cristin

Vilken fin blogg :)

ska vi prenumerera på varandra på bloglovin?

om du vill det kan du lämna en kommentar i min blogg, och direkt när jag ser det lägger jag till dig :)

ha det super!

2009-02-17 @ 21:47:42
URL: http://ccristin.blogg.se/
Postat av: Elin

Anonym: Tolka inte för mkt.



Älskade lilla bror: Du är så dryg :P Tur att jag tycker om dig iaf :P

2009-02-19 @ 12:33:03
URL: http://eerdal.blogg.se/
Postat av: Cristin

svar: Nu har jag lagt till dig på bloglovin !:D

2009-02-19 @ 14:20:39
URL: http://ccristin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kika in på min blogg och säg vad du tycker om min nya design! Jag har även en pågående tävling i bloggen nu där du kan vinna rosa söta shoebags! Missa för guds skull inte :)



www.tekirch.blogg.se

2009-02-19 @ 15:41:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0