Somliga går till kåren...

... Andra väljer att tillbringa kvällen på ICA-maxi... Det är precis vad jag och Carro gjort ikväll. Jag har för tillfället föräldrarnas bil här i Jönköping och då måste man ju passa på att storhandla! Tog därför med mig Carro och åkte till maxi. Drygt två timmar senare lämnar vi affären. Galet vad lång tid det tog! Och vad pengarna rinner iväg fort... Men nu har jag basvarorna hemma och behöver inte handla på ett tag!

Förövrigt så skaffade jag mig ytterligare vuxenpoäng nu ikväll, när vi kom till Ica tyckte nämligen Carro att jag skulle skaffa självscanning. Sagt och gjort, det måste väl ge vuxenpoäng om något?

Nej, nu ska jag förbereda mig för sängen så jag orkar upp imorrn. Börjar vid halv nio med föreläsning, rena sovmorgonen om man jämför med att börja jobba kl. 7. (Nu var det ju inte varje dag man började så tidigt, men ändå!) Känns förövrigt som  en lyx att bara ha 10minuters cykelväg istället för dryga 30. Men å andra sidan får jag ju inte lika mycket gratismotion nu... därför blir det ett besök på friskis imorrn när skolan slutat :)

Sov gott mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Em

Självscanning är galet många vuxenpoäng. Det är i princip bara trädgårdsslang som klår det.

2009-08-19 @ 08:52:09
URL: http://parentes.blogg.se/
Postat av: Carro

Sjukt vuxna är vi! Min lista är nästan komplett. Bara vovven som saknas då...och mannen, barnen, villan och volvon oxå förståss... ehh...

2009-08-19 @ 17:05:56
URL: http://litencarro.bilddagboken.se
Postat av: Elin

Haha, jaaa, det är många vuxenpoäng! Men du Em... att vara gift, är inte det lite värre?!? Tror du vinner vuxenpoängsjakten med det ;)

Carro,vi är bara barnen! =)

2009-08-19 @ 18:15:00
URL: http://eerdal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0