Tankar om kanelbullen

Nu borde jag sova, men det gör jag ju inte, så lika bra att skriva ett kort inlägg.

Vad jag vill skriva om är att jag bakade bullar i söndags! Dessa bullar bjöd jag min käre vän John på dagen efter. När jag då menar att kletet är det godaste säger han detta visa:

"Det är inte kletet i bullen som är det goda. Det är kombinationen mellan bulle och klet."

Kände mig tvungen att sprida hans tanke vidare, för har han inte rätt så säg? Tror att han ägnat många års studier åt tankar om kanelbullar...

Nu när jag spridit detta ska jag bege mig till sängen. Imorgon blir det tåg till Skövde för att sedan åka vidare till Filipstad. Morfar fyller 90år. GRATTIS till honom! (Nu är han verkligen vuxen...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0