Beauty and the geek

Efter att ha gråtit till filmen "Försoning" satt jag kvar vid tv:n en liten stund förut... Blev sittandes o tittade på "Beauty and the geek", så löjligt program! Listar några citat från intervjuerna med de urblåsta tjejerna i programmet:

- Vad är roten ur 100?
- Ehh, 200.


- Vem är vice president?
- För programmet?
- Ehh...
- Åh, för vårt land... Jag vet inte.


"Första gången jag fick rösta kände jag inte för att köa. Och tänk om jag röstar fel, och att allt hänger på min enda röst?!?"

- Vad tror du att du kan lära dig av en "nörd"?
- Hmm, förmodligen något om... datorer. Hur man klipper ut och klistrar in, sånt kan jag inte.


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Helt plötsligt känner jag mig så smart. Någon som känner igen känslan? =)

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja de va ett mkt trevligt initiativ av dej :) Mailar lösenordet om de blir så att jag gör så...men de dröjer lite :) Ha en trevlig hemresa me all packning :) Kram

2008-12-21 @ 12:40:41
URL: http://lindaijonkoping.blogg.se/
Postat av: J

Du får komma hit så kan jag bjuda dig på det! ;)

Bra att du tycker bättre om den, man kan ju inte inte gilla den! ;) Puss

2008-12-21 @ 13:34:19
URL: http://juicey.blogg.se/
Postat av: Carro

Nej... eller kanske lite =)

2009-01-12 @ 12:53:06
URL: http://litencarro.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0