Mysig dag hos Nadine

I tisdags var jag och Jonas o hälsade på Nadine i Skövde. Var roligt att det äntligen blev av att träffas, var ett tag sen sist... närmare bestämt december. Blir så ofta att man bara pratar om att träffas, utan att det blir av. Men nu så, det passade bra för oss alla tre den dagen och jag är som sagt glad att vi åkte dit :) Blev en mysig dag som började med fika på gråsparvarnas favoritcafé (har nog aldrig sett så många gråsparvar på ett o samma bord...). Efter lite shopping våldgästade vi Nadines lägenhet där vi fick te. Jonas visade sig vara sjukt dålig på att dricka varmt te... vekling ;)

Kvällen tillbringades sen på restaurangen där Nadine arbetar. Nu var hon dock ledig och kunde umgås med oss. Wiee :) Tack för en bra dag!


Valde att lägga upp en fin bild på mina kära vänner, trots att jag har många grimasbilder...

Kommentarer
Postat av: Jonas

Jag tycker att jag är riktigt snygg på bilden. Nadine vet jag inte. Fast det är klart, lite otacksamt att försöka va snygg på samma bild som mig. =)

2008-08-21 @ 23:23:39
URL: http://joax.blogg.se/
Postat av: Elin

Haha, du har så rätt... ;) fast jag tycker nog att ni båda är lika snygga :P

2008-08-24 @ 22:24:22
URL: http://eerdal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0