Karin och Anders = Sant!

Woho, nu är de gifta!! Mina underbara vänner Karin och Anders... eller matte och husse kan jag ju säga. Det är inte alla som får äran att vara någons tax, men det är jag! Jag ska alltid bo hos Karin och Anders... för er som inte vet frågade jag nämligen Karin (via sms) för ett antal år sedan om jag alltid fick bo hos dem, fick svar i ett sms från Anders:
"Ja, du kan få vara våran lilla tax om du vill. Karin och jag önskar vår lilla tax en god och hårbollsfri natt. Klapp klapp på örat."
Det ni!

Var ett underbart fint bröllop, och de var så vackra! Båda två =) Vigseln var ute på Kållandsö, i Otterstads kyrka. Fin vigsel och jättefin sång, och de sa JA, kan det bli bättre?




Efter fotografering, ris- och rosbladskastning och mingel gick färden in mot stan... till pingstkyrkan där festen skulle hållas. Där bjöds på potatisgratäng och fläskfilé med svampsås, mums, det gick ner kan man säga. Mycket trevlig middag, efteråt var det en liten paus med ännu mer mingel, o sen var det fri placering. Dags för spex!! Värdarna öppnade upp bra med ett framträdande av högsta kvalitet. Själv var jag med och sjöng en gammal vibafemba-sång som vi hade gjort om så den passade för brudparet. Visade även lite avslöjande knarkkort på Karin... sist men inte minst så återuppstod hönshuset igen! För 6 år sen klädde vi nämligen ut oss till kycklingar, höna, tupp och ÄGG (Karin!), åkte hem till folk och sjöng vackert (?)... detta filmades (gaahh), o vad passar då bättre än att klippa till filmen och visa upp på bröllopsfesten? Detta tillsammans med att klä ut sig igen... roligt värre! =)




För fler bilder hänvisar jag som vanligt till bilddagboken: http://eerdal.bilddagboken.se
Det var en fin dag och jag hoppas Karin och Anders är nöjda! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0