cykelrace till skolan

Cyklade (i vanlig ordning) till skolan i fredags. Oavsett om jag är i tid eller inte brukar jag bli småstressad när jag ska till skolan, därför trampar jag på rätt bra. Just i fredags när jag cyklade hade jag en annan cyklist bakom mig hela vägen. Det blåste kraftig sidvind och jag tyckte att han kunde väl köra om istället för att ligga tätt bakom... men han höll sig bakom hela vägen in till stan, då cyklade han upp bredvid mig med kommentaren:

- Du har ett rejält tempo. Jag tänkte blåsa om dig, men vi är lika snabba.


Yeah, det känns ändå rätt bra att jag inte är någon snigel på cykelvägen :)

Kommentarer
Postat av: Karin

Haha, jag fattar inte hur mycket roliga små grejer som händer i ditt liv hela tiden. Eller oxå är du bara superbra på att berätta om dem!

2008-08-30 @ 19:27:31
URL: http://kakan84.blogspot.com
Postat av: Elin

Haha, mkt roliga små grejer? Kul att du tycker det =) Men Karin, i ditt liv händer det stooora roliga grejer... typ som giftermål ;)

2008-08-31 @ 16:32:58
URL: http://eerdal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0