*gah* skola och utstötta...

Jag orkar inte plugga!! Så då gör ja allt möjligt annat istället.... illa. Jag hade tänkt vara jätte effektiv på morgonen idag, satte klockan på åtta... ÅTTA, när ja satt o skrev till två igår.... som ni kanske förstår funkade det inte, jag slog av klockan o vaknade igen vid tio. ååååhhhh. o nu sitter ja här istället för plugga.....

Jaja, idag ska ja iaf ner till stan o träffa Josse, det ska bli riktigt skoj, har inte träffat henne sen i höstas!

Var hemma ons kväll- fredag förmiddag. Mkt trevligt, mormor var hemma också.... så fikade en massa, o pluggade lite :) Hittade en massa böcker på bibblan iaf.

Jag tror att jag drar till mig de utstötta (ta det inte allvarligt) i samhället! Satt 25minuter på stationen i skara, på den tiden hann två stycken prata med mig.... först städaren; hjälp, han flirtade, det märkte t.om. jag. Fick kommentarer som "Fin flicka", o frågor om mig själv, dessutom dansade han när han svabbade golvet! haha. sen när han försvann, då kommer det en gammal gubbe med en cykel.... han ställer undan cykeln och ställer sig framför mig och börjar prata. Sen sätter han sig på bänken o pratar konstant, tyckte att jag såg "ordentlig ut", samt "god" (Där hör du Peter!!!). Så tar han upp sin plånbok och vill bjuda mig på nånting på pressbyrån, men jag tackade nej, o då fortsatte han tjata o säga att han inte hade något i bakfickan... tillslut la han en tjuga i knät på mig :P jaja, tack så mkt! Men seriöst, varför drar jag till mig alla speciella människor?? Ruth skrev att det var för att jag var bedårande och charmig, o josse skrev att jag var för snäll.... tack ;)

Näe, nu MÅSTE jag plugga!!!!

Kommentarer
Postat av: J

Det var ju jättetrevligt ju! Nästa gång får du komma till växjö! =D Puss!

2007-03-31 @ 22:28:12
URL: http://juicey.blogg.se
Postat av: Nadine

Kämpa på vännen! :)

2007-03-31 @ 22:59:39
URL: http://nadinesegerqvist.blogspot.com/
Postat av: Towe

hemma i källby och ha praktik?

joo, jag trivs i Göteborg, iallafall nu när det är varmt och solen skiner, stan förändras så mycket till det bättre då!

hm, skulle vi inte kunna ses någon gång? det var så länge sedan!
Kram

2007-04-01 @ 10:21:00
URL: http://towebengtsson.blogg.se
Postat av: Towe

haha, så din gamla skola alltså.. fast det kan väll vara skoj! eller?

hm, jaa, jo. jag jobbar endel framöver.. men vi borde ju kunna hitta något tillfälle tycker jag!
Kram

2007-04-01 @ 17:25:51
URL: http://towebengtsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0