Sova är överskattat!

Jag är såå trött, men som rubriken säger: sova är överskattat... eller?
Har sovit ytterst lite den här helgen.

Igår åkte jag, Carro, Emelie och Emmy till göteborg för att shoppa och sen gå på liseberg! =) Jättetrevligt! Åkte vid åtta på morgonen vilket innebär att ja gick upp runt halv sju, kom fram till gbg vid tio ungefär och började dagen med att fika medhavd matssäck... vi är väl lärarstudenter hela bunten ;)

Gick runt lite i butikerna innan vi skulle äta. Då kom även Marcus :) kul att träffa honom, var några månader sen. Åt buffé med panpizzor, sallad, tacochips o så. Mätta och glada orkade vi sen shoppa lite till ;) o jag hittade svarta stövlar! Efter lite velande så köpte jag dom, wiee :P Träningsbyxor köpte jag också.

När vi var nöjda med shoppingen begav vi oss till ett café innan vi gick in på Liseberg. Mysigt, o gott med kaffe :) På liseberg var det galet mkt folk!! För mkt, fanns inte en chans att hitta Towe som också var där, tråkigt :( Men liseberg var fint.

Well, detta var dagen i göteborg... kom tillbaka till jönköping runt halv tolv på kvällen. Hem för att fixa lite saker innan jag skulle till kyrkan vid två. Två på natten! Varför? Jo: Luciatåg med scoutledarna! Hade i år elva familjer att åka hem till... höll på till sju på morgonen då vi åkte hem till Mikaels familj för att äta frukost. Kom hem runt tio på morgonen o hade då inte sovit ordentligt på 27timmar. Det märks nu, somnar snart vid datorn :)

Därför ska jag lägga mig tidigt ikväll =) Gonatt!


Kommentarer
Postat av: carro

gjorde du det då, gick o la dig tidigt??

2007-12-09 @ 23:28:50
URL: http://litencarro.bilddagboken.se
Postat av: Elin

hmm, beror på vad som räknas med tidigt... men halv tio ungefär? :)

2007-12-10 @ 17:43:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0